måndag 28 februari 2011

I see the walls, then see them fall, You break through them all

Idag har dagen rusat förbi. Upp på morgonen för att skola sig, haha, och det var som alla andra dagar.. Lagom är mitt ord.
När jag kom hem såg jag på slutet av 10 km klassiskt i vm och pluggade resten av eftermiddagen. Nu insåg jag tyvärr att jag glömt min so-bok i skolan och tagit med mig min Svenska-bok istället.. Typiskt.
Men då kan jag fortsätta med min matte, oj, jag glömde att ta med min mattebok som jag ska ha på katedral i morgon.. Som vanligt..

Ni hör själva, det rullar på som vanligt kan man säga..
I morgon blir det en ny dag i skolan, lagom var ordet igen. Men trots allt går tiden, och glad ska man väll vara för det? Längtar lite till sommaren nu faktiskt..

På bilden har ni förresten modellen Irina Lazareanu, fräck bild tycker jag.

Ha en go måndagskväll!
Ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar