lördag 26 februari 2011

Tillbaka


Ja! Då vart man tillbaka på blogspot. Känns skönt. Här måste man inte vara en modebloggare..
HAHA
Min ipod har återuppstått! Inte så dumt.. Nu försöker jag på samma sätt få syrrans gamla ipod touch att också väcka liv i. Men är inte säker på att det fungerar, Trotsa allt värt en chans.

Läste nyss på Aftonbladet en rolig rubrik som kan tolkas lite fel.
Kalla Var faktiskt nöjd med loppet och lyckades (trots allt) bra med bytet sa hon. Haha

Ska nog sätta mig ner och plugga lite snart.. Behöver göra det för jag har 2 härliga prov att blicka fram emot nästa vecka tyvärr..

Hur som helst, varmt välkommen till min blogg, jag hoppas på en rolig och välbesökt blogg.

Sist men inte minst så ska jag tala om att "Man vinner inte Silver, Man förlorar Guld" är citerat av just Charlotte Kalla.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar